15% ledenkorting!
15% ledenkorting!

Leden van LM Oost-vlaanderen genieten van een prachtige korting van 15%

Meer dan 50 gratis afhaalpunten
Meer dan 50 gratis afhaalpunten

Dankzij ons Oost-Vlaams netwerk is er steeds een afhaalpunt in uw buurt

Winkelmandje
  • Verzendkosten 15,00
  • Totaal € 15,00
naar winkelwagen

Hulp nodig?

Heeft u vragen over één van onze producten of kan u een specifiek product niet vinden?

Chat met een LM Zorgshop medewerker. Buiten de kantooruren kan u ons een bericht of een e-mail (info@lmzorgshop.be) sturen.

Bel ons op 09 259 13 29:
- maandag - donderdag: 8u30-12u en 13u-17u
- vrijdag: 8u30-12u en 13u-16u30
- zaterdag: 9u-12u. Let op: tijdens de maanden juli en augustus zijn we gesloten op zaterdagvoormiddag.

Word nu lid van LM

Veelgestelde vragen

Online bestellen

  • Kan ik alles terugvinden op deze webshop of zijn er nog meer artikelen te verkrijgen?

    Op www.lmzorgshop.be vind je ons volledige aanbod. Via drie rubrieken ‘Jong gezin’, ‘Comfort en preventie’ en ‘Persoonlijke zorg’ navigeer je makkelijk door onze webshop. Bij elk product krijgt je, naast een beschrijving en fotomateriaal, zowel de standaardprijs als de kortingsprijs (-15%) voor leden van LM Oost-Vlaanderen.

    Uiteraard ben je ook altijd welkom in onze fysieke winkels. Kom gerust onze producten bekijken en kopen.

    Ben je op zoek naar een specifiek product en vond je het niet terug op de webshop? Wij bekijken graag of wij dat voor je kunnen bestellen! Contacteer ons gerust voor meer informatie.

  • Ik ontving een cadeaubon 'jong gezin'. Wat nu?

    Wat kan ik hiermee kopen?

    Je kan alle producten, die ter beschikking zijn in de LM webshop, bestellen met de cadeaubon, dus niet enkel de producten uit de categorie Jong Gezin.

    Wanneer en waar moet ik de code inruilen?

    Als je klaar bent met winkelen, klik je bovenaan op het winkelmandje. In stap 1 van het bestelproces kan je de producten nog aanpassen indien gewenst. Je kiest de leveringsmethode en daarna ruil je de cadeaubon in. Je geeft hiervoor de code, weergegeven op de bon zelf, volledig in. Je zal zien dat de waarde van de bon in mindering wordt gebracht van de totale som. Let op: vergeet ook je lidnummer niet in te brengen om de 15 % korting door te rekenen.

    Kan ik mijn bon in meerdere keren opgebruiken?

    Ja, de waarde van je bon wordt verminderd met het reeds opgebruikte bedrag. Let op: je noteert best zelf de restwaarde van je cadeaubon.

    Hoe lang is de bon geldig?

    De cadeaubonnen zijn allen een jaar geldig, vanaf de datum waarop de bon bij ons is geactiveerd en verstuurd. De eigenlijke vervaldatum staat steeds vermeld op de cadeaubon zelf. Deze datum blijft onveranderd als je al een deel van de bon hebt opgebruikt.

  • Kan ik twee cadeaubonnen ‘jong gezin’ tegelijk opnemen?

    Als zowel jij als je partner een cadeaubon ‘jong gezin’ kreeg, wil je de gezamenlijke waarde misschien in een keer valideren. Dit is perfect mogelijk. In het winkelmandje heb je de mogelijkheid om twee codes onder elkaar in te geven, zodat de waarde van beide bonnen in mindering wordt gebracht van het aangekocht bedrag.

  • Producten op maat zoals steunzolen, braces, compressiekousen, prothesen, stomamateriaal,...

    Bij de LM Zorgshop kan je ook terecht voor een ruim aanbod van maatwerk. Heb je recht op een eigen rolwagen of rollator? Dien je steunzolen te dragen? Heb je nood aan orthopedische schoenen? Dit en zoveel meer kan je bekomen via onze bandagisten. Zij zorgen er niet alleen voor dat het product voor jou op maat wordt afgeleverd, maar zorgt ook voor de aflevering van de juiste documenten zodat je van terugbetaling kan genieten.

    Kom gerust langs tijdens de vrije consultaties of neem contact op om een afspraak aan huis vast te leggen.

    Consultaties:

    • LM Zorgshop Lokeren - elke maandag van 14u tot 16u
    • LM Zorgshop Deinze - elke donderdag van 14u tot 16u
    • LM Zorgshop Wetteren - woensdagnamiddag op afspraak 
    • LM Zorgshop Zottegem - elke woensdag van 16u tot 17u
    • LM Zorgshop Eeklo - elke dinsdag van 14u tot 15u
    • LM Zorgshop Ninove - elke woensdag van 14u tot 15u
  • Kan ik via de webshop ook producten huren?

    Als je lid bent bij LM Oost-Vlaanderen kan je zeer voordelig ook verschillende producten huren bij de LM Zorgshop. Je kan ze ook terugvinden in de webshop. Bij het productoverzicht kan je deze herkennen door de vermelding 'Huren' bij het product (in plaats van de niet-ledenprijs bij de verkoopproducten).

    Je kan heel wat informatie over het artikel terugvinden als je het detail opent. Een artikel bestellen? Klik op 'Huren' en laat je gegevens achter. Wij zullen je contacteren om je bestelling in orde te brengen.

    Bij levering betaal je een waarborg. Deze krijg je terug wanneer het artikel in goede staat terug wordt opgehaald. Voor de huurprijs krijg je per kwartaal een factuur opgestuurd. Er is geen minimale en/of maximale verhuurtermijn voorzien voor de verhuurtoestellen (behalve wanneer anders vermeld bij het individueel artikel).

Bekijk alle vragen over "Online bestellen"

Betaling

  • Op welke manier kan ik betalen?

    De klant betaalt bij de bestelling via Bancontact Mister cash, klassieke overschrijving of Paypal. LM Zorgshop werkt samen met Ogone. Die laatste staat garant voor veilige betalingen via het web.

    Wanneer je op een productpagina op 'Aankopen' klikt, wordt het product toegevoegd aan je winkelmandje rechts bovenaan. Je finaliseert je aankoop door in het winkelmandje op de knop 'Afrekenen' te klikken. Volg daarna de stappen en vul in waar nodig.

    De bestelling wordt pas opgestuurd of geleverd na ontvangst van betaling.

  • Welke betaalwijzen worden ondersteund?

    Je kan bij www.lmzorgshop.be op drie manieren betalen: via Bancontact Mister cash, klassieke overschrijving of Paypal.

    Bancontact Mister Cash
    Bancontact is als betaalmiddel bij online bestellingen eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.
    Alle betalingen worden verwerkt via de betaalpagina van uw eigen bank. Om op deze manier te betalen, moet je beschikken over een kaartlezer of app voor online bankieren. De betalingen die je doet, worden onmiddellijk verwerkt. Betalingen via Bancontact worden veilig afgehandeld door Ogone.

    Klassieke overschrijving
    Als je kiest voor de klassieke overschrijving dien je de betaling zelf (handmatig) op ons rekeningnummer over te maken. Vul bij je betaling dan het ordernummer van je bestelling in.
    De verwerking van je betaling duurt ongeveer 2 à 3 werkdagen.

    Paypal
    Om te betalen met het online betaalsysteem Paypal heb je een Paypal-account nodig.

  • Hoe kan ik gebruik maken van de ledenkorting in de LM Zorgshop?

    Leden van de Liberale Mutualiteit van Oost-Vlaanderen krijgen altijd 15 procent korting op de officiële verkoopprijzen.

    Om van deze korting gebruik te maken zullen wij je vragen je LM-lidnummer in te vullen bij het afrekenen van de aankopen. Druk daarna op de blauwe pijl en de korting van 15% zal van de standaardprijs worden afgetrokken.

    Problemen? Wij helpen je graag verder:
    Waar kan ik mijn LM-lidnummer vinden?

  • Waar kan ik mijn LM-lidnummer vinden?

    Als lid van LM Oost-Vlaanderen kan je voordelig (-15%) producten aankopen in deze webshop. Als je het winkelmandje afrekent, zal gevraagd worden het lidnummer in te geven. Druk daarna op de blauwe pijl en de korting van 15% zal van de standaardprijs worden afgetrokken.

    Het lidnummer kan je vinden op de blauwe klevers die je gebruikt wanneer je medische bewijzen bij je ziekenfonds wil binnenbrengen voor terugbetaling. Het lidnummer staat onderlijnd en net boven de naam (op de tweede lijn). Het lidnummer telt zeven karakters.

    Kan je jouw lidnummer niet terugvinden? Neem dan contact op de medewerkers van LM Oost-Vlaanderen: info@lmzorgshop.be of 09 259 13 29.

    Nog geen lid? Ontdek hoe je lid kan worden bij LM Oost-Vlaanderen!
     

Bekijk alle vragen over "Betaling"

Levering & retour

  • Hoeveel bedragen de leverings- of verzendingskosten?

    De leveringskosten en verzendingskosten worden vermeld tijdens de bestelling.

    Er kan geleverd worden aan huis of afgehaald worden in de voorziene afhaalpunten. De klant maakt deze keuze steeds bij de bestelling. Deze leveringskeuze wordt in de bevestigingsmail vermeld.

    Er wordt enkel geleverd in België. Vanaf een te betalen bedrag van 75 euro wordt gratis geleverd. Voor bestellingen kleiner dan 75 euro worden leveringskosten of verzendingskosten aangerekend ten bedrage van 15 euro. Artikelen die geleverd worden aan huis worden op het opgegeven adres tot aan de voordeur op het gelijkvloers afgeleverd. De klant staat zelf in voor elke verdere verplaatsing of plaatsing, het monteren en de aansluiting.

    Afhaling in de voorziene afhaalpunten is gratis. De klant staat zelf in voor elke verdere verplaatsing of plaatsing, het monteren en de aansluiting. De bestelde artikelen worden in de afhaalpunten maximaal 21 dagen beschikbaar gehouden te rekenen vanaf de datum van de bevestigingsmail.

    Bij levering of afhaling kan gevraagd worden een identiteitsbewijs voor te leggen alsook de bevestigingsmail. De klant tekent steeds voor ontvangst van de levering.

    Het risico van verlies of beschadiging gaat over op het moment van afgifte van de goederen aan de klant.
    Indien de artikelen een tweede maal dienen aangeboden te worden aan de klant zal een extra transportkost ten bedrage van 15 euro aangerekend worden.

  • Hoe kan ik een product gratis afhalen?

    Afhaling in een van onze meer dan 50 afhaalpunten, verdeeld over Oost-Vlaanderen, is gratis.
    De klant krijgt een e-mail wanneer de bestelling kan afgehaald worden in het gekozen afhaalpunt.

    De klant staat ook zelf in voor elke verdere verplaatsing of plaatsing, het monteren en de aansluiting.
    De bestelde artikelen worden in de afhaalpunten maximaal 21 dagen beschikbaar gehouden te rekenen vanaf de datum van de bevestigingsmail.

    Bij afhaling kan gevraagd worden een identiteitsbewijs voor te leggen alsook de bevestigingsmail. Het risico van verlies of beschadiging gaat over op het moment van afgifte van de goederen aan de klant.

    Waar afhalen? Bekijk: Overzicht van onze afhaalpunten

  • Kan ik een bestelling terugsturen?

    De klant heeft het recht af te zien van de verkoopovereenkomst overeenkomstig de wet van 6 april 2010, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. De transportkosten voor het retourneren van deze producten vallen ten laste van de koper. De artikelen worden desgevallend teruggezonden naar LM Zorgshop, Brabantdam 109 te 9000 Gent. Als referentiedatum geldt de datum van levering aan huis of afhaling in het afhaalpunt door de klant.

    De producten moeten compleet, ongebruikt, ongeopend en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zitten.

    In geen geval zullen worden teruggenomen: gebruikte of bevuilde goederen, beschadigde of onvolledige artikelen, artikelen waarvan de verpakking is geopend, artikelen die een hygiënisch karakter hebben zoals kledij, spenen, incontinentiemateriaal, babyluiers, steunkousen en –panty’s, toilethulpmiddelen, glucometers, afkolftoestellen, enz.  Deze opsomming is niet limitatief.

  • Ik ontvang geen mails na het plaatsen van mijn bestelling

    Na je een bestelling, krijg je automatische een e-mail vanuit de webshop. Bij elke nieuwe verwerking die we doen, krijg je een nieuwe e-mail. Bijvoorbeeld: 'we hebben je betaling ontvangen', 'het product is beschikbaar in het afhaalpunt', 'we willen een leveringsmoment met je afspreken',...

    Indien je deze mails niet ontvangt, kan het zijn dat ze in je ongewenste post zijn terechtgekomen.

    Toch nog vragen over je bestelling? Contacteer ons gerust via de chat, e-mail (www.lmzorgshop.be) of telefoon (09 259 13 29).

Bekijk alle vragen over "Levering & retour"

Garantie & service

  • Ik heb een defect aan een product, wat moet ik doen?

    LM Zorgshop biedt garantie op de verkochte goederen zoals deze worden aangeboden door de fabrikanten en leveranciers van deze producten.

    De waarborg dekt niet: defecten wegens brand, waterschade, ongevallen, bliksem, natuurramp, of veroorzaakt door nalatigheid, opzet, slecht onderhoud, abnormaal gebruik of gebruik strijdig met de voorschriften. De waarborg dekt ook niet de batterijen, onderdelen die regelmatig vervangen moeten worden, lampen of schade door een val of schok.

    Heb je een defect? Neem dan met ons contact op.

    Contacteer ons via e-mail op info@lmzorgshop.be.

    Bel ons op 09 259 13 29:
    - maandag - donderdag: 8u30-12u en 13u-17u
    - vrijdag: 8.30u-12u en 13u-16u30
    - zaterdag: 9u-12u

Bekijk alle vragen over "Garantie & service"

Contact & privacy

  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    LM  Zorgshop verbindt zich ertoe om de privacy van de klant te waarborgen en te beschermen. De door de klant verstrekte gegevens worden als vertrouwelijk beschouwd. LM Zorgshop biedt de klant de mogelijkheid om nieuwsbrieven te ontvangen met informatie en promotie van LM. De klant beschikt ten alle tijde over de mogelijkheid om het toezenden van deze nieuwsbrieven stop te zetten.

Bekijk alle vragen over "Contact & privacy"

24/7 online bestellen

Geen tijd om langs te komen in één van onze LM Zorgshops? Geen nood, via onze webshop kan je op elk moment van de dag eenvoudig en vlot je bestelling plaatsen.

Veilige betaling

Je privacy is belangrijk, via onze webshop betaal je gegarandeerd op een 100% veilige manier.

Vlotte levering

Geniet van ons uitgebreid netwerk en haal je bestelling op in één van onze afhaalpunten in je buurt. Wens je alles geleverd bij je thuis? Dat kan!

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van onze acties en promoties