• Leveringskost €10
  • Gratis af te halen in 35+ winkels
  • 15% ledenkorting
Menu

Levering, retour & garantie

Ik ontvang geen mails na het plaatsen van mijn bestelling

Na het plaatsen van een bestelling, krijg je een e-mail vanuit de webshop. Bij elke nieuwe verwerking die we doen, krijg je een nieuwe e-mail. Bijvoorbeeld: 'we hebben je betaling ontvangen', 'het product is beschikbaar in het afhaalpunt', 'we willen een leveringsmoment met je afspreken',...

Indien je deze mails niet ontvangt, kan het zijn dat ze in je ongewenste post zijn terechtgekomen. Check zeker je spamfolder in je mailbox. 

Toch nog vragen over je bestelling of geen mail gevonden?

Chat met ons (chatbox rechts onderaan de pagina) of mail ons op info@lmzorgshop.be.

Bel ons op 09 259 13 29:

  • maandag - donderdag: 8u30-12u en 13u-17u
  • vrijdag: 8.30u-12u en 13u-16u30
  • zaterdag: 9u-12u

Heeft dit antwoord jou geholpen?

Hoe kan ik een product gratis afhalen?

Je kan je bestelling in een van de afhaalpunten gratis afhalen
Je krijgt een e-mail wanneer de bestelling kan afgehaald worden in je gekozen afhaalpunt.

Je staat zelf in voor elke verdere verplaatsing of plaatsing, het monteren en/of de aansluiting.
Je bestelling blijft max. 21 dagen beschikbaar in je gekozen afhaalpunt, te rekenen vanaf de datum van de bevestigingsmail.

Bij afhaling kan gevraagd worden je identiteitsbewijs en bevestigingsmail te tonen.
Het risico van verlies of beschadiging gaat over op het moment van afgifte van de goederen aan de klant.

Waar afhalen? Bekijk hier alle afhaalpunten

Heeft dit antwoord jou geholpen?

Hoeveel bedragen de leverings- of verzendingskosten?

De leveringskost of verzendingkost wordt telkens vermeld tijdens de bestelling.

Je producten kunnen geleverd worden aan huis of afgehaald worden in de voorziene afhaalpunten. Voor het afrekenen van je bestelling kan je links onderaan de pagina de keuze maken tussen levering aan huis of gratis ophaling in een van onze afhaalpunten. Jouw leveringskeuze wordt ook in de bevestigingsmail vermeld.

Er wordt enkel geleverd in België. Artikelen die geleverd worden aan huis worden op het opgegeven adres tot aan de voordeur op het gelijkvloers geleverd. Als klant sta je zelf in voor elke verdere verplaatsing of plaatsing, het monteren en/of de aansluiting.

Bezorgen bij je thuis

Laat je de bestelling thuisbezorgen? Dan betaal je € 10 verzendkosten voor je bestelling. 

Ophalen

Kies je ervoor om je bestelling op te halen in de winkel? Dan kan je die gratis ophalen in alle LM kantoren, LM Zorgshops en LM MUTPLUS.be kantoren. Bekijk hier alle locaties. 

Bij afhaling of levering kan gevraagd worden je identiteitsbewijs  en bevestigingsmail te tonen. De klant tekent steeds voor ontvangst van de levering. Het risico van verlies of beschadiging gaat over op het moment van afgifte van de goederen aan de klant.

Indien de artikelen een tweede maal dienen aangeboden te worden, zal een extra transportkost van 7,50 euro aangerekend worden.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Je bestelling wordt binnen de 7 werkdagen geleverd.

 

Heeft dit antwoord jou geholpen?

Wat als ik niet thuis ben bij levering?

Afhankelijk van de grootte van je pakket, wordt je bestelling geleverd door onze eigen chauffeur of Bpost.

Indien onze chauffeur voor een gesloten deur staat krijg je een kaartje in de brievenbus met meer informatie. Je kan mogelijks je bestelling ophalen in een kantoor in de buurt, anders neem je contact op met ons voor een nieuwe afspraak. Indien de artikelen een tweede maal dienen aangeboden te worden, zal een extra transportkost van 7,50 euro aangerekend worden.

Indien je bestelling door Bpost wordt geleverd en je niet thuis bent, zal Bpost je pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afleveren en word je daarvan op de hoogte gebracht. 

Chat met ons (chatbox rechts onderaan de pagina) of mail ons op info@lmzorgshop.be.

Bel ons op 09 259 13 29:

  • maandag - donderdag: 8u30-12u en 13u-17u
  • vrijdag: 8.30u-12u en 13u-16u30
  • zaterdag: 9u-12u

Heeft dit antwoord jou geholpen?

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Neem contact met ons op.

Chat met ons (chatbox rechts onderaan de pagina) of mail ons op info@lmzorgshop.be. Stuur je bestelbon door samen met een foto van het verkeerde product. Open of gebruik het product niet, het product moet compleet, ongebruikt, ongeopend en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking teruggebracht of afgehaald worden.

Bel ons op 09 259 13 29:

  • maandag - donderdag: 8u30-12u en 13u-17u
  • vrijdag: 8.30u-12u en 13u-16u30
  • zaterdag: 9u-12u

Heeft dit antwoord jou geholpen?

Ik wil mijn product terugsturen of wisselen, kan dat?

Vanaf de dag die volgt op de levering van het product kan je binnen de 14 kalenderdagen het product terugsturen naar LM Zorgshop (Sint-Bernadettestraat 73, 9040 Gent). Als referentiedatum geldt de datum van levering aan huis of afhaling in het afhaalpunt door de klant. De verzendings- of transportkosten dien je als klant zelf te betalen. Je kan het product ook terugbrengen of wisselen in een fysieke LM Zorgshop of kantoor in de buurt. 

De producten moeten compleet, ongebruikt, ongeopend en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zitten.

In volgende gevallen nemen we het product niet terug: gebruikte of bevuilde goederen, beschadigde of onvolledige artikelen, artikelen waarvan de verpakking is geopend, artikelen die een hygiënisch karakter hebben zoals kledij, spenen, incontinentiemateriaal, babyluiers, steunkousen en –panty’s, toilethulpmiddelen, glucometers, afkolftoestellen, enz.  Deze opsomming is niet limitatief.

Indien je een cadeaubon gebruikt hebt om je product aan te kopen, kan er geen geld teruggegeven worden en kies je een ander product. Indien het gekozen product duurder is dan die in de originele aankoop betaal je het verschil in prijs extra.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

Ik heb een defect aan een product, wat moet ik doen?

LM Zorgshop biedt garantie op de verkochte goederen zoals ze worden aangeboden door de fabrikanten en leveranciers van de producten.

De waarborg dekt niet: defecten wegens brand, waterschade, ongevallen, bliksem, natuurramp, of veroorzaakt door nalatigheid, opzet, slecht onderhoud, abnormaal gebruik of gebruik strijdig met de voorschriften. De waarborg dekt ook niet de batterijen of onderdelen die regelmatig vervangen moeten worden, lampen of schade door een val of schok.

Heb je een defect? Neem dan met ons contact op.

Contacteer ons via e-mail op info@lmzorgshop.be.

Bel ons op 09 259 13 29:

  • maandag - donderdag: 8u30-12u en 13u-17u
  • vrijdag: 8.30u-12u en 13u-16u30
  • zaterdag: 9u-12u

Heeft dit antwoord jou geholpen?
© 2024 LM Zorgshop Online Je privacy Algemene voorwaarden Webdesign thinline.be